lördag 9 mars 2013

The Lonely Three Shawl






Nu! Äntligen! Bildbevis på The Lonely Tree Shawl! Tyvärr är bilderna lite sådär, jag har en ny dator utan ett bra redigeringsprogram än. Jag känner mig lite handikappad om jag ska vara helt ärlig. Dels har jag lite svårt att lära mig ny teknik, eller inte svårt mer motvilligt och sen är jag så otålig och vill att allt ska vara precis som jag vill ha det direkt.
Men fördelarna är att den nya datorn inte existerar med ett permanent dödshot i form av fem lösa skruvar sedan jag bad en vänlig själ pilla isär och sedan ihop den igen efter att den la av för ett tag sen. Och det blev fem skruvar över efteråt. Lite lätt olycksbådande... Jag har varit MYCKET försiktigt med den sen dess, om vi säger så.
Nu har jag en ny som har fått namnet Queen Vic eftersom det kom upp en ruta där man skulle döpa datorn och jag tycker att det är roligt att döpa saker. Namnvalet? I haven´t the faintest. Det passade av någon anledning.

Nog om det, nu till sjalen.

Jo! Jag har börjat läsa också. Den är väldigt mysig än så länge...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar