onsdag 27 mars 2013

Onsdagsmindfullness och stickmaskinshacking


Det här är en mellandag, en dag när jag är ganska trött men har tid att vara det. Jag går runt hemma och plockar lite- en sak i taget; lite städande, lite fixande, lite förberedande inför kommande och lite avslutande av sånt som ska vidare ut i världen. Ibland kommer små stressmonster farande och har åsikter om hundratusen saker som de tycker att jag borde eller skulle kunna göra, men jag schasar iväg dem och forsätter plocka eftersom det faktiskt inte finns någon stress just idag.

Och jag har köpt ett te som heter Blåkulla. Hur kul är inte det?
 
Jag fick den här skickad till mig av en polare: http://www.youtube.com/watch?v=vKpdFIlbqSY
Så jävla coolt. Jag måste skaffa en stickmaskin...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar