torsdag 22 november 2012

Iställetför

Det håller på att bli en blå kofta, de senaste dagarna i lite snabbare tempo eftersom jag har varit sjuk och inte orkat springa runt så mycket. Det blev väl kanske lite mycket tyckte min ena hand som blev lite gnällig.

Jag har lärt mig av tidigare misstag (haHA!) att lyssna på när man börjar få ont i händerna och göra nåt annat ett par dagar så att det onda inte utvecklas till ett JätteOnt komplett med rodnad och svullnad och det tar superlång tid innan man får sticka igen. Lite tålamod nu brukar ge att man slipper ha massor med tålamod sen... Så jag testade att virka lite försiktigt, ibland kan det funka att byta om lite för händerna. ( Det gick lysande)

Så koftan får vänta lite och jag virkar ett restgarnsprojekt och passar på att minska den enorma högen av halva nystan. Det är sjukt frustrerande när koftan är nästan klar, men det är inte värt det, jag vet ju det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar