söndag 11 november 2012

Bubble Bobble vantar från förr



Jag var ute i den magiska världen som utgör mitt förråd igen och fick den här gången med mig ett par vantar som jag gjorde för eoner sen till en dåvarande respektive tror jag. Hann väl inte göra klart dem innan förhållandet tog slut, trådarna är inte färsta, men vantarna är kvar.
För er som inte vet vad Bubble Bobble är så rekommenderar jag en Googlesearch (gärna med bilder) och här är lite info: http://en.wikipedia.org/wiki/Bubble_Bobble

Tänkte ta mig i kragen och fästa trådarna och ge bort dem till någon av mina spelfanatiska vänner så att de blir använda och inte ligger i en låda. Jag har inga bittra känslor över dem, men tycker det är lite tråkigt med saker som bara ligger...  Sen kanske det inte är det snyggaste jag har gjort, men lite charmiga är de, och varma!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar