måndag 9 juli 2012

Mitt problem just nu...

... förklaras bäst i en bildserie.
Försöker plåta lite virkade cirklar jag håller på med.

Men, tjena! Ehhh, vad händer här!?
Hej, jag är en katt och jag har tråkigt. Vad gör du vad gör du vad gör du?




Åh, man kan peta lite på de här grejerna så kanske de åker i golvet eller nåt.


Äh, jag tittar ditåt ett tag. men jag kommer ju inte att flytta mig, för du vill uppenbarligen det.

Osv....
Även när jag syr. Man vänder ryggen till för att plocka upp saxen, och när man tittar tilllbaka så har det på nåt märkligt vis materialiserats en katt ovanpå tyget och nålarna....

Jag har alltid legat här. Så att du vet.
Även i skrivande stund har jag en katt som trampar runt runt bakom min nacke i soffan, så jag ska väl underhålla hennes höghet en stund...

3 kommentarer:

  1. Tack snälla för ett gott (högt, inte bara inuti kroppen) skratt!
    Hittade hit av en slump, men kommer tillbaka med flit, bergis. Men organen?! Hur gick det till? Jag måste läsa mig bakåt...

    SvaraRadera
  2. Så fin hon är!!
    Vet du att du kan ta bort ordverifieringen?
    Jättenkelt.

    SvaraRadera
  3. Sticka går ju: Alltid trevligt att få folk att skratta. :) Du är så välkommen tillbaka. Historien om organen finns där om du läser dig bakåt, jag har inte köpt dem i en skum gränd, jag lovar....

    Kråkspark: Oh ja. Och det vet hon om, det lilla kräket. Jag har inte tänkt på det, men det kanske jag ska göra så skriver folk mer kommentarer. :)

    SvaraRadera