tisdag 28 augusti 2012

Hjälp till en liten vän som fick en stor plats i mitt hjärta

http://hundarutanhem.se/Hundarna/Sma-hundar/Posh/

Ett par vänner till mig tog hand en liten hund för ett tag sen, en dam vid namn Posh från Irland som inte har haft nån lätt start i livet. Nu skulle denna fina lilla hund behöva hitta ett permanent hem med någon som är lite van vid hundar, har tid att jobba med henne och har massor och massor med kärlek att ge ( och få!).
Då kommer man att få en fantastisk hund och vän. Bara på den tiden hon har funnits med mina fina vänner har hon utvecklats enormt, blivit tryggare och lugnare och man kan se att det finns en väldigt fin tjej där inne bara någon har lite vana och mycket lugn.
Jag är en särpräglad kattmänniska, och kan vara lite skeptisk mot hundar, men denna lilla dam gillar jag!
 Så om du eller någon du känner går i skaffa-hund-tankar så kanske ni kan tänka lite extra på denna fina vovve... Hon är så jäkla söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar