lördag 6 oktober 2012

Vampyrkaninens uppståndelse!

Ett sidospår i två delar

Gick på födelsedagskalas igår, till den 4-5-någontingåriga grannflickans stora häpnad, och då måste man ju ha med sig en present. Eftersom kalaset dök upp ganska sent och jag inte kunde bestämma mig för om jag skulle gå förens ännu senare hade jag ingen så det blev till att hitta på nåt.
De där små kaninerna, de är riktigt bra att ta till alltså. Det blev en vampyrkanin den här gången, till en vän som gillar skräckfilm. 

Kom också på att jag är bjuden på ett annat kalas av en annan karaktär lite längre fram, till vilket jag också hade tänkt sticka en present. Det här med framförhållning va?! Det är ju bra om man inte börjar dagen innan har jag hört... Fort går det iallafall. Och fint blir det. Vissa projekt blir sådär extra fina i strukturen, och det här är ett av dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar