söndag 9 september 2012

Skumt garn

Jag fyndade för ett tag sen. Tror jag.
Det är ett sånt där garn som antingen blir ascoolt eller bara riktigt jättejobbigt. Inga mellanting- antingen eller. Som garnnörd är jag egentligen lite emot såna där så kallade "modegarner", de är oftast svåra att göra nåt med förutom precis exakt det de är framtagna till, vilket kan begränsa kreativiteten lite, och är oftast snordyra.
Men ibland så. Om man hittar i en super-rea låda och tänker att what-the-heck.
Nu är ju inte det här garnet det konstigaste jag har sett, i udda-garner-kategorin så är det knappast någon genomskinlig djuphavsfisk med eget ljussystem på huvudet om man säger så, men det kan ändå bli lite lätt besvärligt att ha att göra med.

Vi får väl se. Jag går och klämmer lite på det, formare en idé och laddar upp inför att ta itu med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar