torsdag 6 september 2012

Ack, denna vånda!

Ska dra iväg på en liten sväng norröver som kommer att innebära en långtråkig färdväg dit och hem på vardera cirkus fem timmar. Som man kan sticka på. Och vad får man göra då? Jo då får man börjar på ett nytt spännande projekt om man inte har nåt lämpligt att ta med sig.

Oh yes.


Men vilket? Det finns ju så många potentiella? Nu är det höst (så det så) och jag kommer att behöva (läs: vill ha) snygga handeledsvärmare som det eviga fryskotte jag är. Så det är ju en bra början, såna är ju ett litet stuvbart projekt, som dessutom går att göra av rastgarner. Kandidaterna presenteras här:

Inte världens bästa färgåtergivning, jag vet. Jag har lite dåligt med lampor kvällstid.
Svart och illgrönt? Eller grått Arwetta som jag bara har ett nystan av och inte kan få tag på ett till eftersom det har gått ur sortiment? Eller vinrött ( Stans lever-röda) och svart? ( om de ens räcker, jag är lite osäker...) Eller de där små bollarna upprepat garn från mina slaktade ursnygga sockor?

Aaarghh...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar