tisdag 12 april 2011

Konsten att veta när man ska sluta


Fortfarande uppe på energivågen från igår hade jag idag planer på att bli klar med och visa upp klänningen som var på gång för snart två veckor sen. Låt oss säga att den är mer klar nu än då, men att jag vid skrivande stund har tagit det mogna och övervägda beslutet att hålla mig borta från vassa saxar och symaskiner för resten av kvällen. Jag är för trött och trots det poetiska i "blod, svett och tårar" så är det förstnämnda förb****t svårt att få bort från kläderna, det andra svårt att producera just nu då jag är nysanerad och det tredje... jag har ingen lust. Inte ens för konsten.

Jag kan åstadkomma en teaser så länge; tryckta eller broderade myror? (Nyfiken? Det bör du vara.)

Ugglan på bilden har inget med teasern att göra och har inte heller skrivit texten. Och heter egentligen inte Lisa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar