torsdag 20 juni 2013

Joey the Robot and other creatures of the night


Min hyresvärd tyckte att vi behövde ett nytt husdjur i form av en robot-dammsugare. Den döptes snabbt till Joey efter en spelkaraktär och åt sig lika snabbt mätt tre gånger om på katthår.




Vissa var glada, vissa var sjukt misstänksamma...
Och jag har hittat ett bra program att redigera bilder i. Livet är ganska så najs just nu...
Glad Midsommar alla fina läsare, hoppas ni får en trevlig helg hur ni än väljer att spendera den. Jag ska äta sjukt mycket mat och dricka en massa vuxendricka med fina vänner. Något Dalarna blev det inte i år, kanske kommer en bit av Dalarna till mig, kanske inte. Eftersom jag har ett par pinnar kvar sen jag nätade in balkongen ska jag nog kunna snickra ihop nåt som liknar en midsommarstång om man kisar med ögonen och använder fantasin. Lite blomsterkransar kan jag nog slänga ihop iallafall och tvinga på nåt frivilligt offer. Sjukt trevligt ska det bli hur som helst.
Kram! See you on the flip side.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar