måndag 28 januari 2013

Hästapållar i stickade koftor!

Och så hoppas jag att ingen har missat det här:
Nej, du ser inte fel.
Ja, det är två shetlandsponnys i stickade koftor/tröjor.
Vad det egentligen var i kvällsteet? Jag vet faktiskt inte, men det är inget fuffens med bilden.

Tydligen är det här inte grannbarnen som bor våningen ovanpå mig(de låter misstänkt likt två shetlandsponnyer) utan Skottland som gör reklam för att folk ska åka dit på semester.
http://www.visitscotland.com/blog/scotland-2/shetland-ponies-in-cardigans/

Om jag inte var sjukt sugen på att dra dit innan så blev jag det nu. Inte för att jag är någon häst-tjej(jag hade en kort period när jag var sisådär 6, det gick över. Nu tycker jag mest att det är oproportionerligt mycket neurotiskhet på ett så stort djur) men hästar, förlåt ponnys i koftor är helt på min bana.

Hästarna har tydligen också haft det hel-mysigt under både fotografering och koftpå- och avklädnad tydligen (om någon inte såg det), så oroa er inte. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar