söndag 11 augusti 2013

Vilse i Area 51

Min gamle vän!
Jag åkte på en alldeles för kort snabbsväng till Dalarna och tillbaka. Det var fantastiskt på alla sätt och vis, och jag vill som vanligt aldrig att det ska ta slut. Som bonus lyckades jag få med mig min stickpåse tillbaka hem igen som har varit strandad där sedan evigheter tillbaka. Ett mycket kärt återseende, speciellt som att en av mina favorit-rundstickor låg i den.
Det enda problemet med det är att den var full med halvfärdiga projekt, och tillsammans med de jag redan hade hemma samt det som jag naturligtvis (av någon anledning) kände att jag var tvungen att starta på den minimala tågresan dit (Blackrose socks från Knitty ) så har jag rätt många grejer på g.
Såhär väl hemma igen har jag insett att det är väldigt många.... Jag är lite vilse på UFO- parkeringen så att säga.
Ring Mulder och Scully!
Det är bara att börja beta av och hoppas att det inte dyker upp något starkt ljussken från ovan som suger upp mig för medicinska experiment...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar